• 1401/08/29 - 11:29
  • تعداد بازدید : 546
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور مطرح کرد:

با تاکید ریاست سازمان دامپزشکی برنامه ریزی مناسبی برای کاهش چشمگیر 5 بیماری در دستور کار قرار دارد

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور : با تاکید ریاست سازمان دامپزشکی برنامه ریزی مناسبی برای کاهش چشمگیر پنج بیماری در دستور کار قرار دارد که این مهم می تواند زمینه ساز توسعه پایدار صنعت دامداری در سطح کشور باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر ، مهندس محمد حسینی صبح روز شنبه 28 آبان ماه در آئین تکریم و معارفه مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به اقدامات شاخص سازمان دامپزشکی اظهار داشت : برنامه مختلفی در سازمان دامپزشکی در جهت ارتقا سطح امنیت غذایی ، حفظ جمعیت دامی ، کاهش بیماریها، حمایت از بخش خصوصی و توسعه جهاد دامپزشکی در دستور کار قرار دارد که با تلاش متخصصان حوزه دامپزشکی در سطح کشور در حال اجراست.
 
مهندس حسینی در ادامه اذعان داشت : در بحث کاهش بیماریها در سال 1400 و همچنین از ابتدای سال 1401 تاکنون خرید واکسن و همچنین واکسیناسیون در سطح وسیعی با راه اندازی اردوهای جهادی در راستای تحقق اهداف جهاد تبیین با همکاری سپاه و بسیج انجام و خدمات رسانی در صعب العبورترین و دورافتاده ترین مناطق کشور در حال انجام است.
 
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور افزود : خوشبختانه در بحث صادرات محصولات نیز به استانداردهای لازم دست یافته ایم و با حضور هیات روسی در هرمزگان و همچنین تاییدیه ها و  مجوزهای قبلی که برای آزمایشگاهها در بوشهر و تهران صادر شده بحث صادرات به منطقه اوراسیا بزودی انجام خواهد شد.
 
وی بیان کرد : با تاکید ریاست سازمان دامپزشکی برنامه ریزی مناسبی برای کاهش چشمگیر پنج بیماری در دستور کار قرار دارد که این مهم می تواند با تلاش پرسنل دامپزشکی زمینه ساز توسعه پایدار صنعت دامداری در سطح کشور باشد.
 
مهندس حسینی افزود : هویت گذاری دام ها از طریق سامانه و اقدامات کنترلی در این خصوص ، رصد تولیدات پروتئینی از جمله مرغ ،آموزش و ترویج  همکاران و بهره برداران و جمعیت هدف از جمله اهداف مهم و اجرایی سازمان دامپزشکی به شمار می رود.
 
معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان دامپزشکی کشور گفت : به دنبال آن هستیم در سطح روستاها با آموزش افرادی در بخش واکسیناسیون بتوانیم ضمن استفاده از ظرفیتهای بخش خصوص در کنار همکاران بخش دولتی از این طریق آمار دقیق تری از جمعیت دام و طیور بدست آورده و روند واکسیناسیون را موثرتر به پیش ببریم.
  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 294564
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه