• 1401/08/30 - 10:25
  • تعداد بازدید : 387
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج

سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی مکان سرپرست اداره کل دامپزشکی استان بوشهر به مناسبت هفته بسیج پیام تبریکی را صادر کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

"بسیج، مکتب انسان ساز و فرهنگ ارزشی پایدار است. این فرهنگ والای انسانی نه تنها قوت دهنده‌ی قلب‌های هموطنان عزیزی است که نبض شان برای این نظام مقدس و کشور عزیز می تپد بلکه نگاه تمام انسان‌های آزاده و آزادی‌خواه جهان نیز به گام‌ها و عزم و اراده بسیجیانی است که در مکتب خمینی بزرگ"ره" پرورش یافته و تحت فرماندهی رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای" مدظله العالی" و تحت لوای پرچم اسلام ناب محمدی آماده جان‌فشانی هستند.

 

بدون شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، هفته بسیج و 5 آذر سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص تبریک و تهنیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و توفیقات روز افزون را مسئلت می‌نمایم.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 294589
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه