• 1403/03/08 - 07:20
  • تعداد بازدید : 174
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر خبر داد

برگزاری اردوی جهادی دامپزشکی با عنوان شهید جمهور در شهرستان تنگستان

اردوی جهادی دامپزشکی با عنوان شهید جمهور با همکاری دهیاری و سپاه امام علی (ع) تنگستان و ارائه خدمات رایگان در شهرستان تنگستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی مکان در گفتگویی اظهار داشت: در راستای برگزاری اردوهای جهادی دامپزشکی و ارائه خدمات رایگان به جامعه روستایی و عشایری، اردوی جهادی دامپزشکی یادواره شهید آیت الله ابراهیم رئیسی ( شهید جمهور) با همکاری دهیاری و سپاه امام علی (ع) تنگستان در روستهای بازویی و کناربابایی شهرستان تنگستان برگزار شد.

 

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: در این اردوی جهادی دامهای منطقه بر علیه بیماریهای PPR و برسلوز واکسینه و همچنین سمپاشی بدن دامها و اماکن دامی نیز در راستای مقابله با بیماری تب کریمه کنگو انجام شد.

دکتر تنگستانی با اشاره به رایگان بودن خدمات ارائه شده گفت : در این ارودی جهادی تعداد 885 راس دام بر علیه بیماری PPR و 188 راس دام بر علیه بیماری برسلوز، 8 قلاده سگ های گله بر علیه بیماری هاری واکسینه یک هزار و 770 متر مربع جایگاه دام و بدن 885 راس دام نیز سمپاشی انجام شد.

وی عنوان کرد: طی انجام عملیات واکسیناسیون و سمپاشی آموزش های چهره به چهره به دامداران در راستای پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو ارائه شد.

مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر گفت : تا پایان هفته جاری برگزاری 2 اردوی جهادی دیگر تحت عنوان شهید جمهور در شهرستانهای دشتستان و کنگان در دستور کار قرار دارد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,تنگستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 320064
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید