• 1403/07/04 - 07:28
  • تعداد بازدید : 99
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

آغاز عملیات اجرایی ۲ مجموعه بزرگ تکثیر و نرسری ماهی در استان بوشهر

استاندار بوشهر: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از 12 هزار تن فراتر رفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، احمد محمدی زاده عصر سه شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۲ مجموعه بزرگ تکثیر و نرسری ماهی در بخش دلوار با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ابتکار امام راحل برای حضور مردم در دفاع مقدس باعث پیروزی شد و امروز هم حضور سرمایه‌گذاران در جنگ اقتصادی باعث پیروزی خواهد شد.
وی افزود: امروز ۲ مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه گذاری مجموع ۳۰۱ میلیارد تومان کلنگ زنی شده است.
 
استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: یک مجموعه تکثیر ماهی با ظرفیت ۱۰ میلیون قطعه ماهی و سرمایه ‌گذاری ثابت و جاری ۱۵۶ میلیارد تومان کلنگ زنی شده که پیش بینی اشتغال ۳۲ نفر در این طرح را داریم.
 
محمدی زاده تصریح کرد: همچنین یک مجموعه تکثیر و نرسری ماهی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴۵ میلیارد تومان با ظرفیت ۵ میلیون قطعه ماهی کلنگ زنی شده که پیش بینی اشتغال ۱۵ نفر در این طرح شده است.
 
وی با تاکید بر لزوم حمایت از سرمایه گذاران اضافه کرد: با افرادی که برای اجرای طرح های پرورش آبزیان، زمین گرفته اند ولی اقدامی نکرده اند، برخورد می شود و با کسانی که فعال هستند، همکاری شده و حمایت لازم صورت می گیرد.
 
استاندار بوشهر گفت: اولویت حمایت با افرادی است که برای تکمیل زنجیره ارزش ماهی و یا دام و طیور برنامه دارند و در این راستا حوزه اقتصادی استان ورود کرده است.
 
محمدی زاده ابراز داشت: تولید ماهی پرورشی در استان بوشهر از ۳ هزار تن در سال ۱۴۰۰ به ۱۲ هزار و ۷۰۰ تن در سال جاری افزایش یافته است.
  • گروه خبری : اخبار شهرستان,تنگستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 325286
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید