• 1400/05/17 - 08:18
  • تعداد بازدید : 590
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
یادداشتی به مناسبت روز خبرنگار

تقدیم به خبرنگاران و روابط عمومی های حرفه دامپزشکی / یادداشت : عبدالرضا کللی

روابط عمومی های دامپزشکی اغلب فراتر از وظایف یک خبرنگار به تمامی عرصه ورود کرده و با وجود تمامی مخاطرات و سختی کار همواره پرتلاش طی طریق کرده اند.

سلامت دام ، سلامت موادغذایی ، سلامت انسان ، رصد تولید و پرورش ازمزرعه تا سفره و نقش اساسی آن در تامین و تضمین سلامت سبد غذایی جامعه نقشی انکار ناپذیر است که سفیران دامپزشکی در رده ها و بخش های مختلف دامپزشکی به دوش می کشند.

 

در این راه همگام و همراه با سفیران سلامت ، زحمتکشان عرصه روابط عمومی سازمان و ادارات کل دامپزشکی استان ها و همچنین رسانه های مرتبط با دامپزشکی هستند قدم به قدم با تمامی مخاطرات گام بر می دارند تا اهمیت وظایف دامپزشکی نقش مهم آن در سلامت جامعه را به نگارش و تصویر در آورند.

 

روابط عمومی های دامپزشکی اغلب فراتر از وظایف یک خبرنگار به تمامی عرصه ورود کرده و با وجود تمامی مخاطرات و سختی کار همواره پرتلاش طی طریق کرده اند و این یک ممارست خالصانه است که یک مسئول روابط عمومی غالبا دست تنها هم خبر می نویسد و هم گزارش تهیه می کند و هم تصویر برداری و هم عکس می گیرد.

 

قصد از نگارش یادآوری و تکرار مکررات نبود ، بلکه فقط و فقط بهانه ای بود برای عرض تبریک روز خبرنگار به همکاران عزیزم در عرصه رسانه و روابط عمومی دامپزشکی (در بخش دولتی و خصوصی) بود و باشد که شان و ارزش این عزیزان بیش از پیش حفظ شود و همچنین جایگاه و منزلت این بزرگواران نیز در ساز و کارهای ادارتی و چارت های سازمانی ارتقا یابد تا بخشی از دل نگرانی های این قشر زحمتکش مرتفع گردد.

 

روزتان مبارک و گامهایتان استوار

یادداشت : عبدالرضا کللی

روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 276160
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه