• 1402/08/03 - 10:11
  • تعداد بازدید : 292
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

اعضای شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان منصوب شدند

شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان با حضور حجت الاسلام دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، صبح روز چهارشنبه سوم آبان ماه شورای هماهنگی امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی استان با حضور حجت الاسلام بهروز بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر در سالن جلسات دامپزشکی استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه دکتر مهدی تنگستانی و حجت الاسلام محمدی منش به بیان عملکرد اداره کل در زمینه امر به معروف و نهی از منکر پرداختند و برنامه های انجام شده  و پیش رو را تشریح کردند.

 در ادامه حجت الاسلام بهروز بهروزی اظهار داشت: امر به معروف از تذکرهای لسانی تا حوزه های تخصصی در دستگاههای اجرایی نیازمند آموزش  های لازم است که در این زمینه در حال برنامه ریزی مناسبی هستیم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: احصاء امر به معروف و نهی از منکر، برنامه ریزی، اقدام در جهت اجرای برنامه ها و اطلاع رسانی به عمومی در خصوص برنامه های انجام شده و  همچنین بازرسی و نظارت از اصول مهم اهداف تعیین شده است.

در پایان این جلسه حکم اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل دامپزشکی تقدیم شد و بدین ترتیب، دکتر مهدی تنگستانی ( رئیس شورا)، میثم رضایی (جانشین شورا) و رحمان بخش مصلحی (دیبر شورا) منصوب شدند.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 309571
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه