• 1402/09/12 - 07:22
  • تعداد بازدید : 468
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تکذیبیه دامپزشکی استان بوشهر در خصوص خبر منتشر شده میگوهای برگشتی از کشور چین

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر: تاکنون هیچگونه میگوی تولید این استان از کشور چین مرجوع نشده و تا کنون نیز میگوی استان به کشور ژاپن صادر نشده است که برگشت داده شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی در گفتگویی در این خصوص این خبر کذب اظهار داشت : پیرو  خبر انتشار یافته مورخ ۱۰ آذر ماه سایت خبری پیام ما با عنوان"میگوهای آلوده برگشت خورده" به اطلاع عموم می رسانیم این اداره کل به عنوان متولی و مرجع ذی صلاح جهت تایید بهداشتی محموله های صادراتی فرآورده های خام دامی از جمله میگوی پرورشی تازه و منجمد، مطالب غیر کارشناسی و غیرواقعی درخصوص برگشت میگوهای صادراتی استان بوشهر از کشور چین به دلیل آلودگی فاضلابی را تکذیب می نماید.
 
مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر افزود: روند تولید میگو از مراکز تکثیر ، مزارع پرورش، کارگاههای فرآوری و بسته بندی و انجماد تحت نظارت بهداشتی دامپزشکان می باشد و در روند صادرات نیز اداره قرنطینه و امنیت زیستی و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفی پایش های دقیق داشته و دارند.
 
دکتر تنگستانی اشاره کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۱ هزار و ۴۰۰ تن میگوی تولید استان بوشهر صادر و هیچگونه مرجوع نداشته ایم.
 
وی تاکید کرد:  تاکنون هیچگونه میگوی تولید این استان از کشور چین مرجوع نشده و تا کنون نیز میگوی استان به کشور ژاپن صادر نشده است که برگشت داده شود.
  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اطلاعیه,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 311490
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه