• 1402/11/03 - 12:08
  • تعداد بازدید : 172
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور مطرح شد

دامپزشکی با اردوهای جهادی پرچم دار نهضت خدمت رسانی است

دکتر امین اسدی در نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشورگفت :خدمات رایگان در اردوهای جهادی رضایتمندی جامعه روستایی و عشایری را به دنبال داشته تا به نوعی دامپزشکی به عنوان پرچم دار نهضت خدمت رسانی معرفی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزکی استان بوشهر، نشست مدیران روابط عمومی منطقه ۵ کشور با حضور دکتر امین اسدی مشاور معاون وزیر و مدیر روابط عمومی ، مهندس حامد فاضلی کارشناس اداره روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور و مدیرا روابط عمومی استانهای اصفهان ، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس ، هرمزگان در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان بوشهر برگزار شد.
 
بر اساس همین گزارش دکتر امین اسدی  در ابتدای جلسه اظهار داشت : طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مهمترین اقدام، جهاد تبیین است و در این راه از تمامی ظرفیت های ممکن رسانه ای با عملکرد خوب استانها و برنامه ریزی سازمان بکار گرفته شده است.
وی در خصوص تاثیرات مثبت اردوهای جهادی اشاره کرد: در جهاد دامپزشکی اقدام بی نظیری در حوزه های مختلف خدمات رسانی به جامعه روستایی و عشایری ارائه شده و خدمات رایگان به عموم دامداران رضایتمندی آنان را به دنبال داشته تا به نوعی دامپزشکی به عنوان پرچم دار نهضت خدمت رسانی معرفی شود و علاوه بر نیروهای سپاه و بسیج دیگر ارگانها نیز در کنار دامپزشکی وارد این فعالیت جهادی شده اند.
 
دکتر اسدی افزود: سامانه سیام دامپزشکی با شش زیر سامانه به عنوان اولین سامانه جامع ارتباط مردمی دستگاههای اجرایی در حال راه اندازی و در این سامانه  نگاه مردم محور داریم و دریافت پیامهای مردمی و مرتفع کردن مشکلات آنان در اولویت قرار دارد.
 
 
  • گروه خبری : اخبار شهرستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 314068
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه