• 1402/09/27 - 11:50
  • تعداد بازدید : 268
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

ساماندهی بازار ماهی فروشان و کشتارگاه دام شهرستان کنگان در دستور کار قرار گرفت

فرماندار کنگان: فعالیت های دامپزشکی در جهت تامین سلامت جامعه و همچنین توسعه پایدار روستاها قابل تقدیر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، دکتر مهدی تنگستانی در دیدار با احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان اظهار داشت: تسریع در ارائه خدمات و تضمین سلامت سفره غذایی مردم از اهداف مهم دامپزشکی به شمار می رود و در همین راستا و از ابتدای سال تا کنون بر 2 هزار 200 تن فرآورده خام دامی ورودی به شهرستان نظارت بهداشتی دامپزشکی انجام شده است.

دکتر تنگستانی افزود: واکسیناسیون رایگان دامها و همچنین ویزیت و درمان رایگان در قالب ارودهای جهادی از دیگر فعالیت هایی بوده است که به طور برنامه ریزی شده و منظم در سطح روستاها عملیاتی شده و این روند همچنان ادامه دارد.

مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با اشاره به ارتقا سطح بهداشتی در سطح شهرستان کنگان گفت: ساماندهی بازار ماهی فروشان و کشتارگاه دام شهرستان و همچنین حمل بهداشتی گوشت از کشتارگاه تا محل عرضه امری ضروری است که می تواند به سلامت محصولات پروتئینی در حال توزیع کمک شایانی کند.

در ادامه این نشست احمد غریبی فرماندار کنگان گفت: فعالیت های دامپزشکی در جهت تامین سلامت جامعه و همچنین توسعه پایدار روستاها قابل تقدیر است و در این راه تمامی دستگاههای مرتبط باید همکاری لازم را بعمل آورند.

فرماندار کنگان در پایان این نشست با تماس با شهرداری کنگان خواستار برنامه ریزی و تشکیل جلسه در جهت ساماندهی هرچه بهتر کشتارگاه دام و بازار ماهی فروشان شد.  

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,کنگان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 312081
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه