• 1403/02/18 - 07:36
  • تعداد بازدید : 46
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

نشست مدیر کل دامپزشکی استان بوشهر با فرماندار شهرستان گنگان

ساماندهی بهداشتی اسکله های صیادی، برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام و پویایی اقتصاد دریا محوراز موارد مهم مطرح شده در این جلسه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، صبح روز دوشنبه 17 اردیبهشت ماه ، دکتر مهدی تنگستانی مکان به همراه دکتر برهان مال الهی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کنگان نشست مشترکی با احمد غریبی فرماندار شهرستان کنگان برگزار کردند.

 در این نشست مشترک در خصوص مباحث مختلفی از جمله ساماندهی بهداشتی اسکله های صیادی و محصولات شیلاتی ، برطرف کردن مشکلات کشتارگاه دام ، ارائه عملکرد دامپزشکی در انجام خدمات در مدیریت و بهداشت بیماریهای دامی در سال 1402 و عملیات واکسیناسیون بر علیه بیماریها، هدف گذاری و اقدام سریع در خصوص جمع آوری سگهای بلاصاحب در سطح شهر با همکاری شهرداری تبادل نظر شد.

 همچنین سیاست گذاری در جهت اقدامات بهداشتی در راستای پویایی اقتصاد دریا محور و نظارت های بهداشتی در این زمینه بخصوص پرورش ماهی از دیگر موارد مهم مطرح شده در این نشست بود.

 فرماندار کنگان نیز ضمن بر شمردن خدمات ارزنده دامپزشکی در حفظ و صیانت از سلامت مردم اظهار داشت : به مجموعه دامپزشکی به علت حساسیت بالای کار در تامین امنیت غذایی و سلامت سفره غذایی مردم، نگاه ویژه ای دارم.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,کنگان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 318889
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

لینک کوتاه