چهارشنبه 03 تیر 1405

flag
  • 1405/03/24 - 07:23
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تاکید بر همکاری بین بخشی دامپزشکی و دادگستری در شهرستان دشتستان

در نشستی بر اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای اجرای صحیح قوانین، پیشگیری از تخلفات و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان، رئیس دامپزشکی شهرستان دشتستان و رئیس دادگاه این شهرستان در نشستی مشترک دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار، طرفین ضمن بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه‌های کاری خود، بر ضرورت تعامل و همکاری‌های بیشتر میان دو مجموعه تأکید کردند.

 

در جریان این دیدار، بر اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضایی در راستای اجرای صحیح قوانین، پیشگیری از تخلفات و ارتقای سطح خدمات‌رسانی به شهروندان تأکید و همچنین دو طرف آمادگی خود را برای گسترش همکاری‌های دوجانبه و تقویت ارتباطات کاری اعلام کردند.

 

در پایان این نشست، بر تداوم جلسات مشترک و استفاده از ظرفیت‌های موجود برای بهبود روند امور و افزایش اثربخشی اقدامات تأکید شد.

  • گروه خبری : اخبار شهرستان,دشتستان,اخبار اسلایدر
  • کد خبر : 355336
کلمات کلیدی
admin عبدالرضا کللی

admin عبدالرضا کللی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب
گفتگوی آنلاین

سامانه گفتگوی آنلاین سازمان دامپزشکی کشور