تاکید بر همکاری بین بخشی دامپزشکی و دادگستری در شهرستان دشتستان
در نشستی بر اهمیت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و قضایی در راستای اجرای صحیح قوانین، پیشگیری از تخلفات و ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان دشتستان، رئیس دامپزشکی شهرستان دشتستان و رئیس دادگاه این شهرستان در نشستی مشترک دیدار و گفتوگو کردند. در این دیدار، طرفین ضمن بررسی مسائل و موضوعات مرتبط با حوزههای کاری خود، بر ضرورت تعامل و همکاریهای بیشتر میان دو مجموعه تأکید کردند.
در جریان این دیدار، بر اهمیت هماهنگی میان دستگاههای اجرایی و قضایی در راستای اجرای صحیح قوانین، پیشگیری از تخلفات و ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان تأکید و همچنین دو طرف آمادگی خود را برای گسترش همکاریهای دوجانبه و تقویت ارتباطات کاری اعلام کردند.
در پایان این نشست، بر تداوم جلسات مشترک و استفاده از ظرفیتهای موجود برای بهبود روند امور و افزایش اثربخشی اقدامات تأکید شد.
نظر دهید