نشست هم اندیشی با فعالان صنعت پرورش شتر استان بوشهر
نشست هم اندیشی با فعالان صنعت پرورش شتر استان با حضور مدیران و کارشناسان دامپزشکی و دیگر دستگاههای اجرایی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، صبح روز دوشنبه یکم تیرماه، با پیگیری های اداره بهداشت، پیشگیری و مدیریت بیماریهای دامی دامپزشکی استان بوشهر، نشست هم اندیشی با فعالان صنعت پرورش شتر استان با حضور مدیران و کارشناسان دامپزشکی و دیگر دستگاههای اجرایی برگزار شد.
ساماندهی جمعیت شتر و پایش بیماریها، آموزش بهره برداران ، توسعه زنجیره ارزش غذایی و بحث صادرات مواردی مطرح شد.
رعایت اصول و الزامات بهداشتی، راهکارهای پیشگیری و کنترل بیماریها و ارائه گزارش دهی و اطلاع رسانی به موقع بیماریها نکاتی مهمی مطرح شد.
در ادامه شتر داران مسائل، مشکلات، پیشنهادات و مطالبات خود را مطرح کردند.
در ضمن دکتر زینالی مدیر کل دفتر بهداشت،پیشگیری و مدیریت بیماری های دامی سازمان دامپزشکی کشور بصورت وبیناری در این نشست مشارکت داشت و توصیه ها و راهکارهای لازم را ارائه داد.
همچنین از طرف اداره کل دامپزشکی استان پیشنهاد تشکیل اتحادیه شترداران استان جهت پیگیری مشکلات و مطالبات شترداران مطرح شد.
نظر دهید